Πολιτική Επιστροφών
Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα της WOODFIT E.E μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις (1,2) στις οποίες:
1) με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα δικιά μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
2) προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο service@woodfit.gr)
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. (Για να δείτε εάν το προϊόν σας έχει εγγύηση κατασκευαστεί ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.woodfit.gr, βρείτε το προϊόν που αγοράσατε ή που σκοπεύετε να αγοράσετε και δείτε εάν αναγράφετε ότι περιέχει εγγύηση. Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το/τα προϊόν/προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχουν εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος.
Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Η WOODFIT E.E δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που έχουν παραληφθεί από μεταφορική η courier του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος(η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2)τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρία μας στο 210 832 2738 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
– επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
– το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
– το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Συγκεκριμένα:
– Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν, στην περίπτωση αυτήν επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση(ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
– Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
– Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας ο πελάτης το κόστος της μεταφοράς του προϊόντος. Θα σας δοθεί πιστωτικό σημείωμα ή επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων. Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία μας, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος.Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο.
Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως τηλεφωνικά στο 210 832 2738 ή μέσο της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από εμάς , η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Λεωφόρος Δημοκρατίας 17, Μυκονιάτικα, 135 62 Άγιοι Ανάργυροι Αττικής ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη.
Η πολιτική επιστροφών της εταιρίας μας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους